vineri, 19 iunie 2009

Un nou job: Antrenor de mers pe role

Pare aproape incredibil dar aceasta meserie chiar exista. Am vazut eu aseara. In ce consta job-ul? Ii antrenezi pe oameni sa mearga pe role. Aseara in Herastrau am vazut cum un cuplu era invatat sa mearga pe role. Antrenorul - un nene zvelt la vreo 40-45 de ani, ii initia tacticos pe cei doi. Eu stiu ca sportul asta se invata singur (maxim cu vreun prieten care sa-ti arate 2-3 miscari de baza), mai cu o cazatura, mai cu julituri in genunchi...Daca am ajuns sa ne punem antrenor si la mersul pe role...
Mi se pare cam prea de fitze faza. Figurantilor!!!
Astept cu interes sa vad un profesor de alergat dupa tramvai si un instructor pentru butonat telecomanda.

2 comentarii:

pietricel

ma bag si eu. Propun un work-shop de mers pe role. daca tot ies bani :D

rkn

eu cred ca ies.adica lu' nea caisa ala sigur ii dadeau ceva...

Blogger template 'Fundamental' by Ourblogtemplates.com 2008.

Jump to TOP

Blogger templates by OurBlogTemplates.com