marți, 23 iunie 2009

Nastase are strada mai mica

Strada pe care locuieste fostul premier Adrian Nastase(celebra Muzeul Zambaccian) fost recent reparata. Problema e ca s-au facut si unele modificari greu de inteles. In afara faptului ca lucrarile au durat ceva (si inca mai dureaza pe un segment).

Ce mi-a atras atentia a fost "strategia" constructorilor de a ingusta foarte mult strada la intersectia cu Pangratti. Nu am inteles motivul pentru care au facut asta. Singura explicatie poate fi legata de sensul unic. Dar tot nu pricep de ce sa faci asa ceva si sa nu iei in calcul faptul ca pe strada aia poate va trebui sa circule si vreo masina mai mare (de pompieri spre ex.).
Imaginile spun totul despre "strategia" drumarilor.






7 comentarii:

Kinezu'Rulz

Din cate vad eu in poza, spatiul "furat" din strada are latimea unei masini...eu cre'ca va deveni parcare de resedinta. Am mai vazut o astfel de amenajare undeva in Viena. Daca asta a fost ideea, un plus de la mine pentru cel care a venit cu initiativa...best regards!!!

Unknown
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Unknown

dar ce cauti tu pe strada Zambaccian?

Xenia Croitoru

Poate ca nimeni nu s-a gandit la masini mai mari, ci doar la masini mai mici :))
Sau poate Nastasel vrea sa aibe strada lui... pe cand un dosar cu titlul: Strada lui Nastase :))

rkn

@kinezu'rulz: are mai mult decat latimea unei masini.si sincer.nu cred ca baietii de la drumuri aveau in plan sa faca parcari de resedinta...

@tudorele: esti mic si curios.ma plimbam pe acolo... :P

@ rlx: cu prima parte a afirmatiei tale sunt de acord

Unknown

dar alta strada nu ai gasit? pe strada mea de ce nu te plimbi sa vezi calea lunga are boc... si mai stiu eu vreo doua strazi dar ti le zic la suc :))

rkn

mai tudorele, eu stiu ca baieteii cuminti dorm la ora asta...vedem noi cum facem cu sucul ala :P

Blogger template 'Fundamental' by Ourblogtemplates.com 2008.

Jump to TOP

Blogger templates by OurBlogTemplates.com