duminică, 21 iunie 2009

"Stejarii" s-au inecat cu "macaroane"

Romania a terminat IRB Nations Cup pe locul 4, dupa ce a pierdut si meciul cu Italia A. Desi la un moment am dat impresia ca am putea castiga, italienii au revenit in partea a2a si si au castigat. Aceasta victorie a italienilor este cu atat mai greu de digerat cu cat noi am jucat cu cea mai buna ekipa iar ei, la fel ca si in cazul Frantei, cu ekipa secunda, formata din jucatori tineri. Din nou am cazut in partea a2a. Din nou am facut multe greseli individuale. Din nou am jucat mult prea mult cu sutul. (Si am jucat prost pentru ca se vede ca I. Dumitras este fundas si nu uvertura). Nu inteleg de ce am jucat cu Gal si cu Dascalu la centri.
Dupa aspectul jocului calificarea la Cupa Mondiala pare din ce in ce mai departe. Antrenorul francez al frunzei de stejar are scuza ca nu a avut suficient timp sa pregateasca ekipa. Asa cum ziceam si mai sus e greu de digerat o infrangere impotriva ekipei de tineret a Italiei.
Sper ca in cele 5 meciuri pe care le mai avem de jucat pentru calificarea la mondiale sa jucam mult mai bine ca azi, altfel vom ramane acasa.

P.S. Asa cum prevesteam Scotia a castigat turneul. Bravo lor!

3 comentarii:

radu restivan

Uite niste poze de la meci :)
http://www.radurestivan.ro/2009/06/21/foto-rugby-romania-italia-a-13-24/

rkn

multam radule.
am facut si eu cateva(cu aparatul ala mic al meu :D)dar nu le-am pus pt ca m-au ofticat astia prea rau...

radu restivan

Stii cum e.. poa' sa ninga, poa' sa ploua, noi tre' sa tinem cu ai stejarii :)

Blogger template 'Fundamental' by Ourblogtemplates.com 2008.

Jump to TOP

Blogger templates by OurBlogTemplates.com