duminică, 12 iulie 2009

Cei mai tari pompieri...


Imaginea de mai sus este dintr-o stire de la Antena3...Eu sper ca nu toate cele 26 de motopompe si 33 de autospeciale aratau la fel... >:)
Lasand gluma la o parte, joi am simtit pentru prima oara ca se face totusi ceva cu banii mei din impozit. Cand am vazut dotarile SMURD si IGSU la operatiunea de salvare a fetitei cazute in fantana, m-am simtit destul de bine.
Revenind la baietii din imagine...conteaza ca ei sunt acolo de fiecare data cand e nevoie, de multe ori au cu ce interveni de multe ori nu prea si se descurca si ei cu ce pot...

1 comentarii:

Anonim

este cea mai mica motopompa dar sa stii k se lucreza destul de eficient cu ea
sunt pompier

Blogger template 'Fundamental' by Ourblogtemplates.com 2008.

Jump to TOP

Blogger templates by OurBlogTemplates.com